GDP ) Good Dairy Farming Practices) استاندارد عملیات خوب دامداری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود




تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان ایزو و آدرس icsiran.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

شیر، جزء محصولاتی است که به طور گسترده توسط همه افراد، به ویژه کودکان، زنان باردار و سالمندان مصرف می شود. استاندارد عملیات خوب دامداری یا مدیریت دامداری، GDP، از عوامل لازم در تولید شیر سالم است که طی کنترل پروسه های تولید، به منظور حفظ سلامت گاو شیری و جلوگیری از هر گونه آلودگی در شیر بکار می‌رود. بطور کلی این استاندارد، به عنوان یک راهنما برای مدیران مزارع گاو شیری، در مورد نحوه اقدام موثر و بهداشتی با هدف تولید شیر خام سالم و ایمن می باشد. دریافت این گواهینامه، می تواند انتظارات مصرف کنندگان از صنعت مواد غذایی لبنی را از نظر ایمنی و کیفیت برآورده سازد. در این گواهینامه، چارچوب بین المللی برای اطمینان از ایمنی و مناسب بودن شیر و محصولات شیر در مستندات توصیه بین المللی (codex) شامل اصول کلی بهداشت موادغذایی (CAC/RCP 1- 1969, Rev. 4, 2003) همراه با مستندات بهداشتی برای شیر و فرآورده های آن (CAC/RCP 57-2004) ، رعایت شده است.
http://www.icsiran.com/





:: برچسب‌ها: ایزو ,
:: بازدید از این مطلب : 144
|
امتیاز مطلب : 20
|
تعداد امتیازدهندگان : 4
|
مجموع امتیاز : 4
ن : نوین مارکتینگ
ت : دو شنبه 12 مهر 1395
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','//www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-52170159-2', 'auto'); ga('send', 'pageview');